Despre consumul de avocado
17 august 2021
Vitamina C în alimentatie
10 noiembrie 2021
Toate articolele

Meniu 1300 kcal

1. Mic dejun: iaurt cu migdale, seminte de floarea soarelui, merisoare uscate.
Ingrediente: 250 g iaurt 1,5% grasime, 15 g migdale (12 buc), 10 g seminte floarea soarelui (2 lingurite), 10 g merisor uscat (2 lingurite).
Calorii: 336 kcal, proteine: 19 g, grasimi: 16 g (grasimi saturate: 3,4 g, grasimi nesaturate: 12,6 g), glucide: 32 g, zaharuri: 27 g, fibre: 3 ,1 g

2. Gustare: 100 g banana (echivalent 1 banana mica).
Calorii: 89 kcal, glucide: 23 g, zaharuri: 12,2 g, fibre: 2,6 g

3. Pranz: piept de pui cu salata de varza si paine integrala.
Ingrediente: 100 g piept de pui, 200 g varza rosie, 15 g ulei de masline (1 lingura), lamiae, 30 g paine integrala (1 felie).

Calorii: 397 kcal, proteine: 36 g, grasimi: 17 g (saturate: 3 g, nesaturate: 14 g), glucide: 27,5 g, zaharuri: 8,6 g, fibre: 5,8 g

4. Gustare: 180 g para (echivalent 1 para medie)
Calorii: 101 kcal, glucide: 27 g, zaharuri: 17,4 g, fibre: 5,5 g

5. Cina: supa crema de broccoli, cu 30 g paine integrala si 50 g branza feta,
Ingrediente pentru 4 portii supa crema de broccoli: 600 g broccoli, 200 g cartof, 100 g pastarnac, 100 g ceapa, 15 ml ulei masline extra virgin;
Calorii: 381 kcal, proteine: 18 g, grasimi: 16,3 g (saturate: 9 g, nesaturate: 7,3 g), glucide: 45 g, zaharuri: 12 g, fibre: 8,1 g

TOTAL: 1304 kcal, PROTEINE: 73 g, GRASIMI: 49 g, SATURATE: 15,4 g, NESATURATE: 33,6 g, GLUCIDE: 154,5 G, ZAHARURI: 77,2 g, FIBRE: 25,1 g